دوره آموزش کار با مواد شیمیایی

اموزشگاه ارایشگری مردانه رویش هنر ارائه میکند:

بسیاری از آقایان فقط برای اصلاح مو به آرایشگاه مراجعه نمی‌کنند، بلکه احیا‌سازی مو، کراتینه، رنگ مو و… جزء خدماتی است که می‌خواهند دریافت کنند. از این رو آرایشگرانی که تمایل دارند در این زمینه حرفه‌ای شوند می‌توانند در دوره کار با مواد شیمیایی آموزشگاه آرایشگری مردانه رویش هنر رویش هنر شرکت کنند و این لاین پرطرفدار را یکبار برای همیشه یاد بگیرند.

سرفصل دوره کار با مواد شیمیایی

  • آموزش تخصصی مواد
  • آموزش تقویت و ویتامینه کردن مو
  • آموزش رنگ تخصصی
  • شناخت ساختمان پوست و مو
  • آموزش کراتین تخصصی گرم و سرد
  • آشنایی با فر کردن مو
  • آموزش پاکسازی تخصصی پوست
  • آموزش تخصصی ترکیب

گالری تصاویر

rooyeshhonarr
rooyesh honar
rooyesh
rooyyesh

توضیح سرفصل دوره کار با مواد شیمیایی

آموزش رنگ تخصصی

در سرفصل اول، طرز استفاده از رنگ‌ها، آموزش داده می‌شود. این سرفصل یکی از مهمترین فصل‌های دوره می‌باشد که به صورت بخش‌بندی شده آموزش داده می‌شود. بخش‌های این دوره به قرار زیر هستند و به صورت تئوری و عملی آموزش داده می‌شوند.

  • به پایه رساندن مو با دکلره و سفید کردن آن بدون کمترین آسیب به پوست و مو
  • شناخت برند‌های رنگ، دکلره و تمام محصولات مصرفی در این خدمات
  • آموزش تخصصی کاتالوگ خوانی برای تشخیص نوع رنگ‌ها و شناسایی رنگ‌های موجود در آن
  • آموزش تخصصی ترکیب رنگ‌ها که سبب می‌شود تا رنگ‌های متغیر خارج از کاتالوگ تهیه و اجرا کرد.
  • آموزش مش و رنگ کردن نقاط مختلف سر
آموزش کراتین تخصصی گرم و سرد

کراتین نیز در دوره کار با مواد، آموزش داده می‌شود که هر دو نوع کراتین به صورت گرم و سرد در نوع تخصصی ارائه می‌شود تا هنرجویان بتوانند برحسب نوع مو، کراتین موردنظر را انتخاب و روی موی مشتری اجرا کنند.

آموزش پاکسازی تخصصی پوست

در این سرفصل، پاکسازی پوست نیز قرار گرفته است که پوست سر و صورت را شامل می‌شود. انواع مشکلات پوستی سر، می‌تواند روی جنس و ساختار مو نیز تأثیرگذار باشد که هنرجویان باید از مشکلات پوستی آگاه شوند، نحوه رفع مشکل را بدانند و در صورت مشکل دار بودن پوست، کار با مواد را به صورت تخصصی برای مشتری انجام دهند.

آموزش تقویت و ویتامینه کردن مو

ساختار مو، یک ساختار پیچیده است. از این رو نیاز به احیا و درمان دارد. کم آبی، از دست دادن ویتأمین و پروتئین، باعث وز شدن، خشکی و حالت ناپذیری مو و در نهایت سوختگی می‌شود. از این رو در سرفصل موردنظر نحوه احیای مو با روش‌ها و تکنیک‌های مختلف آموزش داده می‌شوند. رنگ و دکلره تأثیر بدی روی سلامت مو‌ها دارد که با انجام احیا برای مو، سلامت به مو‌های موردنظر برمی گردد.

 

آموزش فر کردن مو

فر کردن مو به صورت دائم یا موقت با مواد، یکی از لاین‌های این دوره می‌باشد که به صورت تخصصی در جلسه‌ای مجزا با تکنیک‌های مدرن و جهانی آموزش داده می‌شود.

شناخت ساختمان پوست و مو

برای اینکه هنرجویان بتوانند از کار با مواد را با مو داشته باشند باید ساختار آن را کاملاً بشناسند تا نحوه اثرگذاری انواع مواد روی مو را درک کنند. در این سرفصل، ساختمان پوست و مو به صورت تئوری به هنرجویان آموزش داده می‌شود و نحوه اثرگذاری مواد در پوست و موی سر نیز بیان می‌گردد.

10

معرفی آموزشگاه آرایشی مردانه رویش هنر

آموزشگاه رویش هنر با ۱۶ سال سابقه فعالیت در زمینه آرایشگری و آموزش آرایشگری مردانه، هنرجویان بسیار زیادی را در سطح حرفه‌ای به بازار کار وارد کرده است. این آموزشگاه دارای سه اساتید حرفه‌ای در سطح گریم و مو می‌باشد که تمامی لاین‌های آرایشگری مخصوص آقایان را در سطح حرفه‌ای آموزش می‌دهند.

سوالات متداول

معرفی دوره کار با مواد شیمیایی

در آموزشگاه رویش هنر، یکی از دوره‌هایی که مورد توجه هنرجویان قرار گرفته است، دوره کار با مواد شیمیایی می‌باشد. در این دوره، هنرجویان نحوه کار با رنگ و مواد شیمیایی که مختص مو می‌باشد را یاد می‌گیرند و از این طریق، یک لاین پرطرفدار از آرایشگری را فرا می‌گیرند و درآمد عالی را در این زمینه کسب می‌کنند.

هزینه دوره مواد شیمیایی

در آموزشگاه رویش هنر، هزینه‌ای که برای دوره کار با مواد شیمیایی درنظر گرفته شده است، مبلغ ۴۵۰۰۰۰۰ تومان است. این هزینه نسبت به کیفیت آموزش ارائه شده در این دوره، بسیار ناچیز می‌باشد و هنرجویان با شرکت در آن، می‌توانند تمامی بخش‌هایی که مربوط به مواد شیمیایی می‌باشد را یاد بگیرند و به طور اختصاصی از آن درآمدزایی کنند. پرداخت اقساطی هزینه دوره نیز توسط مدیریت این آموزشگاه برای هنرجویان اعمال شده است که به صورت سه قسطی می‌توان پرداخت کرد.

نحوه ثبت نام کار با مواد شیمیایی

برای شرکت در دوره کار با مواد شیمیایی، لازم است که با آموزشگاه تماس تلفنی برقرار کنید و از شرایط ثبت نام و زمان جلسات این دوره اطلاع کسب کنید. آموزشگاه از ساعات ۹ تا ۱۹ روز‌های شنبه تا پنج شنبه دایر می‌باشد.

مدارک بین المللی فنی حرفه ای

بعد از گذراندن دوره کار با مواد شیمیایی، هنرجویان می‌توانند مستقیماً وارد بازار کار شوند. به این صورت که آزمون نهایی از هنرجویان توسط فنی حرفه‌ای گرفته می‌شود و در نهایت مدرک رسمی بین‌المللی فنی حرفه‌ای برای کار با مواد شیمیایی به آنان اعطا می‌گردد. با این مدرک به آسانی می‌توان مجوز کار دریافت کرد و اقدام به تأسیس یک آرایشگاه برای لاین کار با مواد شد. رسمیت این مدرک، تأیید شده در ۸۴ کشور جهان می‌باشد که می‌توان در خارج از کشور نیز از آن استفاده نمود و کار خود را شروع کرد.

طول دوره مواد شیمیایی

این دوره، به مدت دو ماه برپا می‌شود که جلسات آن روزانه بوده و هر روز به مدت دو ساعت برگزار می‌شود. افرادی که عجله برای یادگیری این دوره دارند می‌توانند در جلسات فشرده یک ماهه شرکت کنند که جلسات آن نیز روزانه به مدت چهار ساعت می‌باشد. شرکت در این دوره به صورت اختصاصی نیز قابل انجام است که جلسات و هزینه‌ای متفاوت را دارا می‌باشد.

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در دوره

کار با مواد شیمیایی، ارتباطی به کوتاهی مو و سطح آرایشگری درجه یک و درجه دو ندارد. چون در این دوره، فقط مو و مواد شیمیایی مختص آن، مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو تمامی افراد در سنین مختلف و شرایط کاری و اجتماعی بدون داشتن تجربه در آرایشگری، می‌توانند در این دوره شرکت کنند و تخصص خود را در لاین کار با مواد آرایشگری داشته باشند و از این طریق درآمد لازم را کسب نمایند. لاین کار با مواد شیمیایی، از پردرآمد‌ترین لاین‌های آرایشگری می‌باشد.