دوره بهداشت کار ناخن مردانه

اموزشگاه ارایشگری مردانه رویش هنر ارائه میکند:

آموزشگاه رویش هنر، آموزش‌های حرفه‌ای آرایشگری را با برگزاری دوره‌های تخصصی آغاز کرده است که از هنرجوی صفر، یک آرایشگر حرفه‌ای و متخصص بسازد. در این آموزشگاه، یک دوره مناسب برای آرایشگر حرفه‌ای با عنوان بهداشت کار ناخن برگزار می‌شود که هزینه‌ای مناسب برای آن درنظر گرفته شده است.

سر فصل دوره بهداشت کار ناخن مردانه

  • آموزش شناخت ابزار و مواد
  • بهداشت فردی و محیطی
  • مشاوره و پذیرش مشتری
  • پیرایش ناخن دست (مانیکور) و پیرایش ناخن پا (پدیکور)

گالری تصاویر

2
5
3 2
1 1

توضیحات سرفصل دروس دوره بهداشت ناخن مردانه

آشنایی با انواع ابزار و مواد مصرفی

برای انجام خدمات ناخن، نیاز به یک سری ابزار خاص و مواد مصرفی می‌‌باشد که لازمه کار است. از این‌رو در این سرفصل تمامی ابزارهای مورد استفاده، برای هنرجویان معرفی می‌‌شود و کاربرد و نحوه استفاده از آن‌ها آموزش داده می‌شود.

بهداشت فردی و محیطی

در این سرفصل، هنرجویان با نحوه رعایت بهداشت در حین کار آشنا می‌شوند و می‌توانند از تکنیک‌هایی که منجر به سلامت ناخن و پوست دست و پا می‌شود، آگاهی پیدا کنند. هنرجویان با آموزش این سرفصل، می‌توانند مشتریان خود را درباره نحوه مراقبت از ناخن و بهداشت آن آشنا کنند و خدمات تخصصی را برای مشتریان ارائه دهند.

مشاوره و پذیرش مشتری

در این سرفصل، نحوه جذب مشتری برای هنرجویان آموزش داده می‌شود. آقایان تمایل زیادی برای پدیکور و‌مانیکور ندارند اما هنرجویان با آموزش تکنیک‌های جذب مشتری، می‌توانند مشتریان خود را برای انجام این عمل راضی کنند و در نتیجه درآمدزایی خوبی را کسب کنند.

پیرایش ناخن دست (مانیکور)

در این سرفصل نحوه از بین بردن گوشت‌های اضافی ناخن، زیباسازی فرم ناخن، نحوه سوهان کشیدن و همچنین پاکسازی لایه‌های زمخت پوست دست آموزش داده می‌شود. بدین صورت یک پیرایش کلی و تخصصی ناخن دست آقایان در این سرفصل ارائه می‌شود.

پیرایش ناخن پا (پدیکور)

در این سرفصل نیز تکنیک‌های زیبایی و مراقبت از ناخن پا که شامل از بین بردن گوشت اضافی دور ناخن، فرم دهی به طرح ناخن و همچنین از بین بردن ترک‌های پاشنه پا می‌باشد، به صورت تخصصی آموزش داده می‌شود.

21 1

معرفی آموزشگاه آرایشی مردانه رویش هنر

آموزشگاه رویش هنر با ۱۶ سال سابقه فعالیت در زمینه آرایشگری و آموزش آرایشگری مردانه، هنرجویان بسیار زیادی را در سطح حرفه‌ای به بازار کار وارد کرده است. این آموزشگاه دارای سه اساتید حرفه‌ای در سطح گریم و مو می‌باشد که تمامی لاین‌های آرایشگری مخصوص آقایان را در سطح حرفه‌ای آموزش می‌دهند.

سوالات متداول

معرفی دوره بهداشت ناخن کار مردانه

بهداشت ناخن دست و پا، تأثیر بسیاری در جذابیت آقایان دارد. از این رو آموزشگاه رویش هنر، برای آموزش کامل و جامع هنر آرایشگری مردانه، دوره بهداشت کار ناخن را به صورت مستقل برگزار کرده است که در این دوره، هنرجویان با نحوه‌مانیکور و پدیکور ناخن پای آقایان و مشکلات ناخن و پوست پا آشنا می‌شوند. این دوره دارای جلسات حضوری می‌باشد که نحوه کار به صورت عملی برای هنرجویان آموزش داده می‌شود.

هزینه دوره بهداشت ناخن کار مردانه

آموزشگاه رویش هنر برای دوره بهداشت کار ناخن، هزینه ۶ میلیون تومانی را درنظر گرفته است که شرکت‌کنندگان می‌توانند برای حضور در جلسات این دوره عالی، هزینه را به صورت نقد و اقساط پرداخت نمایند. پرداخت اقساط هزینه در سه قسط مساوی انجام می‌گیرد که مورد رضایت هنرجویان قرار گرفته است.

نحوه ثبت نام در دوره بهداشت ناخن کار مردانه

متقاضیان برای شرکت در دوره بهداشت کار ناخن مردانه در آموزشگاه رویش هنر می‌توانند با استفاده از شماره تلفن‌های درج شده در سایت، تماس تلفنی برقرار کنند و از زمان تشکیل جلسات و برگزاری آن مطلع شوند. آموزشگاه رویش هنر از ساعت ۹ الی ۱۹ شنبه تا پنج شنبه دایر می‌باشد و جوابگوی سؤالات عزیزان به صورت تلفنی و حضوری می‌باشد.

 

مدارک بین المللی فنی حرفه ای

در آموزشگاه رویش هنر، هدف اساتید و مدیریت مجموعه، آموزش دادن یک حرفه درآمد‌زا برای هنرجویان می‌باشد. از این رو آموزش‌های ارائه شده در این آموزشگاه، برای هدایت هنرجویان به بازار کار متمرکز است. از این رو بعد از اتمام دوره، ارائه مدرک بین‌المللی فنی حرفه‌ای برای تمام هنرجویان انجام می‌شود که از مدرک موردنظر در ایران و ۸۴ کشور دنیا برای کار مجوزدار استفاده نمایند.

 

طول دوره بهداشت ناخن کار مردانه

دوره بهداشت کار ناخن نیز مانند سایر دوره‌های آموزشی رویش هنر، به صورت دو ماهه تعیین شده است که جلسات روزانه را از شنبه تا چهار شنبه به مدت دو ساعت دارد. افراد می‌توانند در کلاس‌های فشرده این دوره نیز شرکت کنند که جلسات آن نیز روزانه به مدت چهار ساعت برگزار می‌شود.

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در دوره

آرایشگران و افرادی که در حوزه ارایشگری مردانه فعالیت دارند می‌توانید برای حرفه‌تر کردن تخصص خود، این دوره را شرکت کنند و خدمات بهداشت ناخن را نیز در آرایشگاه خود برای مشتریان ارائه دهند. برای شرکت در این دوره نیاز به گذراندن هیچ دوره و پیش زمینه‌ای نمی‌باشد.