دوره آموزش ترمیم مو یا پروتز مو مردانه با مدارک بین المللی

اموزشگاه ارایشگری مردانه رویش هنر ارائه میکند:

عوامل مختلفی باعث ریزش مو و تاسی سر میشود. ژنتیک ، استرس ، تغذیه و…
در این دوره هنراموز میتواند از قسمت تاسی سر اسکن کند و بر زوی تور مخصوص مورا میبافد و کلاه گیسی مخصوص مشتری تولید میکند و با روشهای مختلف بر روی سر نصب میکند.
و برای تمدید و سفت کردن پروتز بر روی سر هر ماه باید مشتری به آرایشگر خود مراجعه کند.

سر فصل دوره آموزش ترمیم مو مردانه

این دوره که یکی از دوره‌های مکمل آرایشگری حرفه‌ای می‌باشد، دارای سرفصل‌های متعددی است که اساتید با تعیین سطح سختی هر سرفصل، از روش‌های ساده و مفهومی برای آموزش استفاده کرده‌اند. هر سر فصل در دوره ترمیم مو، تکمیل‌کننده سرفصل قبلی و پیش‌نیاز سر فصل بعدی است و بخش منحصر به فردی از ترمیم مو را آموزش می‌دهد. دروس این دوره به شرح زیر می‌باشند:

  • شناخت و کاربرد ابزار ترمیم مو
  • چهره شناسی و آشنایی با ساختار و خواب مو
  • آموزش انجام قالب گیری و اندازه گیری بیس ریختگی در ترمیم مو
  • آموزش نصب شبکه موها تهیه شده روی سر مدل در ترمیم مو
  • آموزش انجام بافت های مو در تهیه شبکه مو در ترمیم مو
  • آموزش شستشو ، حالت دهی و مراقبت بعد از ترمیم مو
  • آموزش فر کردن موهای ترمیمی در ترمیم مو
  • آموزش رنگ کردن مو های ترمیمی در ترمیم مو

گالری تصاویر

پروتز مو چیست؟
21
22
24

توضیحات سر فصل دوره ترمیم مو

شناخت و کاربرد ابزار ترمیم مو

ترمیم مو با توجه به تخصصی بودن، نیاز به ابزار‌هایی دارد که به وسیله آن آنالیز مو، قالب‌گیری و نصب آن روی پوست سر انجام می‌گیرد. تنوع بالایی از ابزار‌های ساده و تخصصی برای این دوره نیاز می‌باشد که کاربرد و نحوه استفاده از ابزار‌های موردنظر به طور کامل آموزش داده می‌شود.

آموزش انجام قالب‌گیری و اندازه‌گیری بیس ریختگی در ترمیم مو

آنالیز موی مشتری و میزان ریزش موی آن در قسمت تاسی، بسیار امر مهمی است. در این مرحله می‌توان نیاز مشتری را به پروتز مو تعیین کرد. قالب‌گیری قسمت تاسی سر مو و میزان تار‌های موی ریخته شده در آن نواحی، به صورت کامل در این سرفصل آموزش داده می‌شود که هنرجو به طور مستقل بتواند یک آنالیز دقیق و قالب‌گیری تخصصی را در این جلسات یاد گرفته و عملی ارائه دهد.

چهره شناسی و آشنایی با ساختار و خواب مو

برای داشتن فعالیت در لاین مو مردانه، بهتر است به چند عامل از جمله ساختار موی مشتری، مشکلات موی مشتری و همچنین نوع چهره مشتری توجه ویژه‌ای صورت بگیرد. این سه اقدام در سرفصل موردنظر به صورت تخصصی آموزش داده می‌شود که آرایشگران برای موفق شدن در لاین مو، این سه مورد را یاد بگیرند و استفاده کنند.

آموزش انجام بافت های مو در تهیه شبکه مو در ترمیم مو

بافت مو بر روی شبکه و بیس اصلی، کار اصلی آرایشگر می‌باشد. در این فصل نحوه بافت مو نیز آموزش داده می‌شود که بر روی بیس و پایه اصلی انجام می‌شود تا هنرجو به صورت کاملاً حقیقی، با این مطلب آشنا شود و رفع اشکال نماید.

 

آموزش فر کردن و رنگ کردن مو‌های ترمیمی در ترمیم مو

مو‌های ترمیمی بافته شده روی بیس اصلی کار، باید کاملاً مشابه با رنگ و ساختار موی مشتری باشد. از این رو در این سرفصل نحوه شباهت موی بافته شده را به موی مشتری آموزش داده می‌شود و در صورت رنگ و یا کرلی، موج دار و فر بودن موی مشتری، نحوه انجام این اقدامات روی موی بافته شده، به طور کامل واضح آموزش داده می‌شود.

آموزش نصب شبکه مو‌ها تهیه شده روی سر مدل در ترمیم مو

نصب شبکه مو یا پروتز موی ترمیمی روی سر، از مهم‌ترین قسمت‌های این کار می‌باشد. لذا در این سرفصل، نحوه نصب اصولی آن آموزش داده می‌شود. این کار تکنیک و راهکار‌های متعددی دارد که کیفیت کار را افزایش می‌دهد.

آموزش شستشو، حالت دهی و مراقبت بعد از ترمیم مو

نحوه نگهداری و شستشوی موی ترمیمی برای مشتری، از آخرین مراحل این کار می‌باشد که باید مشتری در این زمینه، کاملاً آموزش داده شود. همچنین در آگاه‌سازی مشتری، باید این امر یادآوری شود که برای فیکس کردن پروتز روی سر، باید ماهانه برای تمدید به آرایشگاه مراجعه نماید. نحوه حالت دهی، شستشوی و خشک کردن آن در این مرحله از دوره به صورت عملی آموزش داده می‌شود.

3

معرفی آموزشگاه آرایشی مردانه رویش هنر

آموزشگاه رویش هنر با ۱۶ سال سابقه فعالیت در زمینه آرایشگری و آموزش آرایشگری مردانه، هنرجویان بسیار زیادی را در سطح حرفه‌ای به بازار کار وارد کرده است. این آموزشگاه دارای سه اساتید حرفه‌ای در سطح گریم و مو می‌باشد که تمامی لاین‌های آرایشگری مخصوص آقایان را در سطح حرفه‌ای آموزش می‌دهند.

سوالات متداول

معرفی دوره ترمیم موی مردانه

آرایشگران حرفه‌ای برای انجام اقدامات مهم آرایشگری از جمله تهیه و نصب پروتز مو برای مشتریان خود، نیاز به گذراندن یک دوره ویژه ترمیم موی مردانه دارند. امروزه درخواست بسیاری از مشتریان، نصب پروتز مو برای نواحی تاسی سر می‌باشد که از هزینه‌های گران کاشت مو جلوگیری کنند.

آرایشگران می‌توانند با استفاده از دوره ترمیم موی مردانه آموزشگاه رویش هنر، صفر تا صد خدمات مربوط به ترمیم مو را آموزش ببینند و بدون هیچ مشکل و ابهامی، به طور مستقل، آنالیز، بافت و نصب موی بافت را برای مشتریان خود امتحان دهند.

هزینه ثبت نام در دوره ترمیم موی مردانه

آموزشگاه رویش هنر برای هنرجویانی که خواهان شرکت در این دوره پرکاربرد هستند، هزینه ۶۰۰۰۰۰۰ تومانی را درنظر گرفته است. کیفیت آموزش‌های ارائه شده در این دوره، بیشتر از هزینه دریافتی می‌باشد و اساتید از کوچک‌ترین تکنیک‌های عملی و تئوری در این دوره دریغ نمی‌کنند.

هنرجویانی که می‌خواهند مبلغ دوره ترمیم موی مردانه را به صورت قسطی پرداخت کنند می‌توانند با هماهنگی آموزشگاه، سه قسط با مبالغ یکسان را در زمان‌های معین شده، درنظر بگیرند و ثبت نام خود را با موفقیت انجام دهند.

نحوه ثبت نام در دوره ترمیم موی مردانه

آموزشگاه رویش هنر ار ساعات ۹ تا ۱۹ شنبه تا پنجشنبه به صورت حضوری و تلفنی، آماده پاسخگویی به سؤالات هنرجویان می‌باشد و امکان ثبت نام را نیز به صورت تلفنی دارا است. برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این دوره می‌توانید تماس تلفنی برقرار نمایید.

لذا برای ثبت نام در شرکت‌های حضوری آموزشگاه رویش هنر در تهران می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت، تماس بگیرید و از نحوه ثبت نام و زمان برگزاری جلسات دوره اطلاع حاصل نمایید.

مدارک بین المللی فنی حرفه ای

آموزشگاه رویش هنر برای داشتن یک دوره کاربردی، تمامی هنرجویان این دوره را به آزمون فنی حرفه‌ای دعوت می‌کند که بتوانند مدرک بین‌المللی فنی حرفه‌ای را دریافت کنند. این مدرک، گواهی اصلی برای کار می‌باشد و به وسیله آن می‌توان مجوز نیز دریافت کرد و در ۸۴ کشور دنیا، کار رسمی ترمیم موی مردانه را انجام داد.

 

 

طول جلسات دوره ترمیم موی مردانه

این دوره مانند تمامی دوره‌های آموزشی رویش هنر، به مدت دو ماه برگزار می‌شود و جلسات آن هر روز به مدت دو ساعت برپا می‌گردد. آموزشگاه هنر از ساعات ۹ صبح تا ۱۹ عصر باز می‌باشد و کلاس‌های آموزشی را ارائه می‌دهد. البته دوره فشرده یک ماهه نیز برای ترمیم موی مردانه درنظر گرفته شده است که روزانه چهار ساعت می‌باشد. برای شرکت در دوره خصوصی برای ترمیم موی مردانه باید با آموزشگاه هماهنگ شوید.

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در دوره

در دوره ترمیم موی مردانه، تمامی افراد بدون لحاظ شرایط سنی می‌توانند شرکت کنند. اما بیشترین متقاضیان این دوره، آرایشگران مبتدی و یا حرفه‌ای می‌باشند که در آرایشگاه خود می‌خواهند این لاین را جزء خدمات ارائه شده برای مشتری قرار دهند و درآمد بالایی را کسب کنند. داشتن مدرک فنی حرفه‌ای و یا گواهی اصل دوره‌های آرایشگری در این دوره نیاز نمی‌باشد و گواهی پایان خدمت نیز ضروری نیست.