هزینه دوره: ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان

دوره آموزش گریم کودک پسرانه در مرکز تهران

اموزشگاه ارایشگری مردانه رویش هنر با کادری جوان و مجرب که دلسوزانه، علاقه مندان به این رشته و همچنین گریم سینمایی را به صورت کاملا تخصصی و علمی از پایه تا حرفه‌ای همراهی می‌کند.
.
.
هدف ما آماده سازی هنرجویان عزیز برای بازار کار است.

  • اشنای با مواد و ابزارها
  • اشنای با مواد موجود در بازار
  • زمینه سازی و فید کاری با پد و قلمو
  • نقطه گزاری
  • خط بندی
  • پر کردن محدوده ها
  • طرح های اصلی و شکل ها (در این کلاس ها به شما شکل امورش داده نمیشود،
  • تکنیک اموزش میدهیم. تا هر عکس یا شکلی که میخواهید بکشید)

مواد مصرفی گریم کودک در طول دوره

  • آموزش کار با اکلیل ، مروارید، نگین

  • کار با پر را مهمان ما هستید

 

دوره گریم کودک در آموزشگاه رویش هنر

آموزشگاه رویش هنر با آموزش تخصص گی انواع لاین‌های آرایشگری مردانه، دوره گریم کودک را برگزار کرده است که در این دوره با حداقل‌ترین هزینه، گریم کلی کودک پسر آموزش داده می‌شود. در این آموزشگاه، مهمترین تکنیک‌ها برای ورود به بازار کار به هنرجویان ارائه می‌شود که به راحتی بعد از اتمام دوره بتوانند شروع کار و درآمدزایی مطلوب را داشته باشند.

معرفی آموزشگاه رویش هنر

اساتید و مدیریت جوان آموزشگاه رویش هنر، برای تکمیل لاین‌های آموزشی آرایشگری مردانه، دوره‌هایی جامع با هزینه‌ای مناسب را برپا کرده است که هنرجویان آقا می‌توانند از سراسر کشور در دوره‌های آموزشی شرکت کنند. آموزشگاه رویش هنر، یکی از برترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران می‌باشد که علاوه بر آموزش هنر آرایشگری به صورت حرفه‌ای، نحوه موفقیت در این عرصه را با تکنیک‌های بسیار مؤثر برای هنرجویان ارائه می‌کند.

معرفی دوره گریم کودک

یک دوره تخصصی برای گریم کودک پسر قرار داده شده است که در این دوره به طور کاملاً حرفه‌ای، گریم روی چهره کودک آموزش داده می‌شود. در این دوره از مواد مصرفی نظیر اکلیل، مروارید و نگین استفاده می‌شود که آموزش کار با پر نیز برای گریم به عنوان‌اشانتیون و هدیه از سوی آموزشگاه برای هنرجویان ارائه می‌گردد. شرکت‌کنندگان در این دوره می‌توانند گریم سینمایی و انیمی‌شنی را بر روی چهره کودک به راحتی انجام دهند.

شرایط ثبت نام در دوره گریم کودک

برای شرکت در این دوره، محدودیت سنی، شغلی و… وجود ندارد و تمامی آقایان در سنین مختلف می‌توانند با ثبت نام در دوره گریم کودک، آموزش‌های لازم را ببینند و بعد ار اتمام دوره، مستقیماً وارد بازار کار شده و مجوز کار را دریافت کنند. بهتر است شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی، ارتباط خوبی را با کودکان داشته باشند و با جلب توجه آنان، بتوانند گریم موردنظر را در زمان خاص بر روی چهره کودک اجرا کنند. نحوه برقراری ارتباط خوب با کودک، از شرایط مهمی است که باید هنرجو به آن توجه نماید.

طول دوره گریم کودک

برای آموزش گریم کودک، دوره دو ماهه در نظر گرفته شده است که در این دوره، جلسات به صورت دو ساعته و روزانه برگزار می‌شود. البته دوره یک ماهه فشرده نیز برای گریم کودک درنظر گرفته شده است که با جلسات چهار ساعته به صورت فشرده، برگزار می‌شود. افراد می‌توانند به صورت تکی و یا چند نفری از کلاس خصوصی گریم کودک نیز استفاده کنند که برای این کار لازم است با آموزشگاه، هماهنگی لازم صورت بگیرد.

سرفصل های دوره گریم کودک

در دوره گریم کودک، اهمیت زیادی به تمیز بودن کار و آسیب نرسیدن به پوست کودک می‌شود. بنابراین لازم است که نحوه گریم به صورت گام به گام با راهنمایی تخصصی اساتید انجام بگیرد. از این رو سرفصل‌هایی برای این دوره طراحی شده است که آموزش را به صورت مبتدی تا حرفه‌ای و قدم به قدم برای هنرجویان ارائه می‌دهد. از سرفصل‌های این دوره به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

آشنایی با مواد و ابزار‌ها

برای گریم کردن چهره کودک در ابتدا باید با ابزار و مواد‌هایی که برای این کار استفاده می‌شود، آشنایی لازم برای هنرجویان صورت بگیرد. لذا در سرفصل اول سعی می‌شود ابزار کار مناسب برای گریم و نحوه استفاده از آن‌ها آموزش داده شود.

آشنایی با مواد موجود در بازار

موادی که برای گریم در بازار داخلی وجود دارد، به طور کامل برای هنرجویان معرفی می‌شود م کیفیت و ارزش استفاده از آن‌ها بیان می‌گردد تا هنرجویان با شناخت کافی بتوانند بهترین مواد و ابزار را برای گریم انتخاب نمایند.

زمینه‌سازی و فید کاری با پد و قلمو

انجام مراحل ابتدایی بر روی پوست قبل از گریم، می‌تواند کیفیت گریم را افزایش دهد. از این رو در این سرفصل، نحوه زمینه‌سازی چهره کودک برای گریم سنگین، سبک و طرح‌های مختلف آموزش داده می‌شود که پوست در سلامت کامل باشد و نتیجه کار با کیفیت بالا ایجاد شود.

نقطه گزاری

تکنیک‌های مختلفی برای گریم کودک وجود دارد که نقطه‌گذاری جزئی از تکنیک‌های موردنظر می‌باشد. در این سرفصل، نحوه نقطه‌گزاری برای شروع کار طراحی و گریم آموزش داده می‌شود.

خط بندی

خط‌بندی و نحوه اجرای آن برای انواع مدل‌های گریم با استفاده از آسان‌ترین و مدرن‌ترین روش در این سرفصل برای هنرجویان معرفی و آموزش داده می‌شود.

پر کردن محدوده ها

این سرفصل نیز تکمیل‌کننده سرفصل‌های قبلی بوده و به صورت گام به گام، تکمیل گریم را در هر مدل و طرحی انجام می‌دهد. هنرجویان می‌توانند در این سرفصل، نحوه پر کردن نقاط و خطوط طراحی شده روی صورت را یاد می‌گیرند.

طرح های اصلی و شکل ها

از اصلی‌ترین مرحله گریم کودک، پیاده‌سازی طرح‌های مختلف انیمی‌شنی و… روی چهره کودک می‌باشد. از این رو در این سرفصل، تکنیک‌هایی برای هنرجویان آموزش داده می‌شود که آن‌ها می‌توانند با استفاده از تکنیک موردنظر، هر طرح و مدلی را روی چهره اجرا کنند و از کیفیت خروجی و نتیجه لذت ببرند. همچنین نحوه استفاده از اکلیل، مروارید، نگین و پر نیز در سرفصل موردنظر با تکنیک‌های مدرن آموزش داده می‌شود.

مدرک بین المللی فنی حرفه ای

بسیاری از افرادی که دوره گریم کودک را می‌گذرانند می‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند. مهد کودک‌ها، شهربازی‌ها و مکان‌های تفریحی و آموزشی که امکان طراحی چهره برای کودکان وجود دارد، پذیرای گریمور کودک می‌باشند. از این رو آموزشگاه رویش هنر با هدایت هنرجو برای آزمون موردنظر و ارائه مدرک بین‌المللی فنی حرفه‌ای به او، می‌تواند در سرعت کاریابی هنرجویان مؤثر باشد. هنرجویان با این مدرک، به راحتی و با درآمد بالا، کار پیدا می‌کنند.

هزینه دوره گریم کودک

با توجه به تخصصی بودن دوره گریم کودک، آموزشگاه رویش هنر هزینه بسیار مناسبی را برای این دوره به مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ تومان تعیین کرده است که افراد می‌توانند به صورت قسطی نیز این مبلغ را برای ثبت نام در دوره پرداخت کنند. برای پرداخت قسطی، لازم است که سه قسط با مبلغ مساوی توسط آموزشگاه تعیین شود.

نحوه ثبت نام در دوره گریم کودک

برای ثبت نام در این دوره خاص، بهتر است با آموزشگاه تماس تلفنی برقرار نمایید. آموزشگاه در ساعات ۹ تا ۱۹ شنبه تا پنج شنبه، دایر بوده و آماده جوابگویی به تماس و سؤالات متقاضیان این دوره می‌باشد.