دوره تخصصی گریم سینمایی

اموزشگاه ارایشگری مردانه رویش هنر ارائه میکند:

بسیاری از آرایشگران و افرادی که دوره مبتدی آرایشگری را گذارنده‌اند و می‌خواهند در این حیطه ارتقای سطح داشته باشند ، می‌توانند دوره پیرایش و کوتاهی مو پیشرفته را در آموزشگاه رویش هنر بگذارنند. در این آموزشگاه، بهترین اساتید در زمینه آرایش و پیرایش مردانه گردهم آمده‌اند که با بهترین متد‌های روز دنیا، آموزش آرایشگری را در نوع مبتدی و حرفه‌ای ارائه دهند. 

سرفصل دوره گریم سینمایی (چهره پردازی مردانه)

  • توانایی بکارگیری ضوابط ایمنی و بهداشت کار در محیط کار
  • شناخت رنگ نور و روانشناسی رنگها در چهره پردازی
  • آموزش تشخیص و تطبیق ریش و سبیل با فرم چهره وشناخت انواع مدل های ریش و سبیل
  • آموزش جوان سازی و مسن سازی چهره با تکنیک سایه وروشن
  • آموزش انجام متعادل سازی موی سر و صورت
  • آموزش اصول ا ستفاده از موریزه جهت پرپشت کردن مو در افرادکم مو
  • آموزش شخصیت پردازی با تکنیک سایه و روشن
  • آشنائی بامیمیک صورت فرد
  • آموزش کاربردانواع وسایل لیفتینگ درایجاد لیفت چهره
  • آموزش معتاد کردن و مریض کردن
  • آشنائی باخطوط وچین وچروک درچهره
  • آموزش ایجاد سوختگی درچهره با فون
  • آموزش ایجاد انواع زخم و بریدگی
  • آموزش ایجاد بخیه و شکستگی بینی

گالری تصاویر

rooyeshhonarr
rooyesh honar
rooyesh
rooyyesh

توضیحات سر فصل های دروس

توانایی بکارگیری ضوابط ایمنی و بهداشت کار در محیط کار

در درجه اول توجه به محیط کار، فراهم کردن بهداشت محیطی و فردی و... در کار آرایشگری اهمیت زیادی دارد. برای گریم سینمایی نیز این امر باید رعایت شود تا کیفیت و خروجی کار با بهترین صورت انجام بگیرد. تمیزی لوازم و ابزار کار، یکی از کار‌های اثرگذار در گریم می‌باشد.

شناخت رنگ نور و روانشناسی رنگ ها در چهره پردازی

ترکیب رنگ‌ها در گریم اهمیت زیادی دارد. با استفاده از مواد گریم رنگی می‌تواند پستی و بلندی‌هایی را در چهره فرد ایجاد کرد که نیازی به پروتز نباشد. از این رو در این سرفصل، هنرجویان با روان‌شناسی رنگ‌ها و تأثیر آن در گریم تخصصی آشنا می‌شوند.

آموزش تشخیص و تطبیق ریش و سبیل با فرم چهره و شناخت انواع مدل‌های ریش و سبیل

ریش و سبیل از موارد جدانشدنی چهره آقایان می‌باشد که نقش آن در گریم بسیار مهم است. مدل‌های متنوعی از ریش و سبیل وجود دارند که نحوه استفاده از مدل‌های موردنظر با توجه به چهره فرد در این سرفصل آموزش داده می‌شود.

آموزش جوان سازی و مسن سازی چهره با تکنیک سایه وروشن

در آنالیز هیرکات ژورنال و فشن کاری، به آناتومی سر، چهره و بدن فرد دقت می‌شود و طبق آن، مدلی برای کوتاهی و فشن کاری انتخاب و اجرا می‌شود. نحوه انجام آنالیز و نتیجه‌گیری درست از آنالیز انجام شده، در این سرفصل به هنرجویان عزیز آموزش داده می‌شود که سطح حرفه‌ای را در آرایشگری به راحتی به دست می‌بیاورند. آموزش ژورنال خوانی هیرکات و کوتاهی مو نیز در این سرفصل برای هنرجویان ارائه می‌شود.

 

آموزش انجام متعادل سازی موی سر و صورت

پیتاژ و خرد در لاین کوتاهی مو، جزء مباحث تکنیکی به شمار ‌می‌روند که در این دوره، هنرجو کاملاً با خرد، پیتاژ و حرکت‌های نمایشی کوتاهی مو آشنا می‌شود و از تکنیک‌های مفید آن جهت حرفه‌ای شدن استفاده می‌کند. تکنیک‌های مهم پیتاژ با قیچی، تیغ و... در لاین کوتاهی مو، برای آرایشگران حرفه‌ای اهمیت دارد.

آموزش اصول استفاده از مو ریزه جهت پرپشت کردن مو در افراد کم مو

پرپشت و کم پشت کردن موی فر نیز یکی از شاخه‌های چهره پردازی محسوب می‌شود که تغییرات بسزایی را در چهره فرد ایجاد می‌کند. در این سرفصل با استفاده از مو ریزه، نحوه پرپشت کردن مو آموزش داده می‌شود.

آموزش شخصیت پردازی با تکنیک سایه و روشن

شخصیت‌های اجتماعی، فرهنگی، مبارز و... با یک طیفی از چهره در جامعه شناخته می‌شوند که این کار در گریم سینمایی مورد توجه قرار می‌گیرد و با استفاده از تکنیک‌های جدید، نحوه چهره پردازی شخصیت‌ها برای کار سینمایی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد که این مبحث نیز با نکات فراوان در این سرفصل آموزش داده می‌شود.

آشنایی با میمیک صورت فرد

در این جلسه نیز، انواع چهره‌ها براساس موارد مختلف برای هنرجویان آشکارسازی می‌شود که اطلاعات کافی در این زمینه به دست بیاورند.

10
10
آموزش کاربرد انواع وسایل لیفتینگ در ایجاد لیفت چهره

لیفت چهره و جوان‌سازی پوست‌های افتاده نیز در لاین زیبایی مهم می‌باشد. در دوره گریم سینمایی، انواع لوازم و ابزار‌هایی برای لیفت موقت استفاده می‌شوند که مکمل چهره پردازی می‌باشند.

آشنایی با خطوط و چین و چروک در چهره

خطوط مختلف نقش بسته شده در چهره افراد دارای انواع مختلفی با نام‌های گوناگون هستند. خطوط پنجه کلاغی و... که هر یک از آن‌ها در یک قسمت صورت اعمال می‌شوند. در این سرفصل آشنایی با این موارد به صورت تئوری انجام می‌گیرد.

آموزش ایجاد سوختگی در چهره با فون

برای طراحی سوختگی در چهره، از فون استفاده می‌شود که نحوه طراحی آن به صورت اختصاصی در این سرفصل برای هنرجویان ارائه می‌شود.

آموزش ایجاد انواع زخم و بریدگی

زخم‌ها، برای ایجاد روی چهره، نیاز به گریم تخصصی دارند تا به صورت دو بعدی و سه بعدی و کاملاً طبیعی نمایش داده شوند. طراحی تمام زخم‌ها در این سرفصل آموزش داده می‌شود.

آموزش ایجاد بخیه و شکستگی بینی

برای ایجاد حس درد در چهره با استفاده از بخیه و همچنین انواع شکستگی‌ها مانند شکستگی ابرو و بینی، از تکنیک‌های خاص استفاده می‌شود که در این سرفصل تمامی آن‌ها ارائه می‌شود.

آموزش معتاد کردن و مریض کردن

طرح چهره معتاد با بیمار با انسان سالم متفاوت می‌باشد کارخانجات در این سرفصل، سعی شده است تمام حالات چهره بیمار و معتاد با استفاده از گریم روی چهره، آموزش داده شود.

معرفی آموزشگاه آرایشی مردانه رویش هنر

آموزشگاه رویش هنر با ۱۶ سال سابقه فعالیت در زمینه آرایشگری و آموزش آرایشگری مردانه، هنرجویان بسیار زیادی را در سطح حرفه‌ای به بازار کار وارد کرده است. این آموزشگاه دارای سه اساتید حرفه‌ای در سطح گریم و مو می‌باشد که تمامی لاین‌های آرایشگری مخصوص آقایان را در سطح حرفه‌ای آموزش می‌دهند.

سوالات متداول

معرفی دوره گریم سینمایی

گریم سینمایی از دوره‌های خاص آموزشگاه رویش هنر می‌باشد که توانسته است آموزش کاملی را که در حوزه گریم تخصصی سینمایی جهانی وجود دارد را برای هنرجویان علاقه‌مند به گریم ارائه دهد. در این دوره، متعادل‌سازی چهره در کنار چهره پردازی آموزش داده می‌شود که فرایند پیری، جوان‌سازی چهره را برای هنرجویان به طور کامل شرح می‌دهد.

هزینه دوره گریم سینمایی

آموزشگاه رویش هنر برای دوره گریم هزینه ۴۸۵۰۰۰۰ تومان را تعیین کرده است که منصفانه‌ترین تعرفه برای این دوره در تهران می‌باشد. هنرجویان در صورت تمایل به جای پرداخت نقدی، می‌توانند این هزینه را در سه قسط مساوی پرداخت نمایند و از آموزش این دوره کاربردی لذت ببرند.

نحوه ثبت نام در دوره گریم سینمایی

در آموزشگاه رویش هنر، در کنار آموزش انواع دوره‌های آرایشگری، آموزش نحوه برخورد با مشتری و رعایت اصول بهداشت نیز به صورت ترکیبی برای هنرجویان ارائه می‌شود که در کنار هنر، از اصول کار آرایشگری نیز به نحو احسن آگاهی پیدا نمایند. این امر مورد رضایت بسیاری از هنرجویان مبتدی و حرفه‌ای آموزشگاه شده است.

لذا برای ثبت نام در شرکت‌های حضوری آموزشگاه رویش هنر در تهران می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت، تماس بگیرید و از نحوه ثبت نام و زمان برگزاری جلسات دوره اطلاع حاصل نمایید.

مدارک بین المللی فنی حرفه ای

در آموزشگاه رویش هنر، هدف اساتید و مدیریت مجموعه، آموزش دادن یک حرفه درآمد‌زا برای هنرجویان می‌باشد. از این رو آموزش‌های ارائه شده در این آموزشگاه، برای هدایت هنرجویان به بازار کار متمرکز است. از این رو بعد از اتمام دوره، ارائه مدرک بین‌المللی فنی حرفه‌ای برای تمام هنرجویان انجام می‌شود که از مدرک موردنظر در ایران و ۸۴ کشور دنیا برای کار مجوزدار استفاده نمایند.

 

طول دوره گریم سینمایی

این دوره به مدت دو ماه با جلسات روزانه برگزار می‌شود که هر جلسه به مدت دو ساعت می‌باشد. هنرجویان می‌توانند دوره فشرده گریم سینمایی را نیز شرکت کنند تا در وقت آموزشی صرفه‌جویی داشته باشند. دوره فشرده گریم سینمایی دارای جلسات روزانه چهار ساعته به مدت یک ماه می‌باشد.

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در دوره

افرادی که علاقه فراوان به کار در لاین گریم دارند، می‌توانند بدون هیچ پیش زمینه‌ای، در دوره گریم سینمایی شرکت کنند. در این دوره، گریم از سطح مبتدی و صفر آموزش داده می‌شود که قابل فهم باشد. از این رو آرایشگران و یا افراد بدون هیچ تجربه آرایشگری و گریم، در هر سنی می‌توانند در می‌باشد دوره شرکت نمایند.