دوره لایرینگ و کوتاهی تحت زاویه

اموزشگاه ارایشگری مردانه رویش هنر ارائه میکند:

در آموزشگاه رویش هنر، دوره‌ای تخصصی برای کوتاهی مو قرار گرفته است که در آن دوره از تکنیک‌های خاص و مدرن کوتاهی تحت زاویه استفاده می‌شود. این تکنیک یکی از تکنیک‌های جهانی برای کوتاهی مو است که می‌تواند برای آرایشگرانی که در داخل و خارج از ایران در این زمینه فعالیت می‌کنند، کاربردی و درآمد‌زا باشد. این دوره با هزینه‌ای بسیار معقول در آموزشگاه رویش هنر برگزار می‌شود.

آموزش دوره لایرینگ و کوتاهی تحت زاویه

در این آموزش، کوتاهی مو با درنظر گرفتن زاویه سر مورد توجه قرار می‌گیرد. زاویه مو با سر، یکی از مهمترین نکاتی است که تنوع بالایی را برای مدل کوپ‌ها ایجاد می‌کند. بنابراین هنرجو با این دوره، می‌تواند، انواع زاویه‌هایی که برای کوتاهی مو می‌تواند استفاده کند را یاد می‌گیرد و طبق آن، هر مدل کوپی را می‌تواند با تکنیک زاویه‌سازی و لایرینگ، روی سر مشتری پیاده نماید.

چندین تکنیک کوتاهی در این دوره از اساتید معرفی می‌گردد که نحوه استفاده از تکنیک‌ها و نتایج تأثیرگذار آن‌ها در نتیجه کار، برای هنرجویان آموزش داده می‌شود.

گالری تصاویر

rooyeshhonarr
rooyesh honar
rooyesh
rooyyesh

معرفی آموزشگاه آرایشی مردانه رویش هنر

یکی از بهترین و محبوب‌ترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران، آموزشگاه رویش هنر می‌باشد که دارای اساتید کاربلد و متخصص از نسل جوان می‌باشد که از بهترین تکنیک‌ها و جدیدترین نوع آن‌ها آگاهی دارند. در این آموزشگاه می‌توانید در لاین‌های مختلف آرایشگری، دوره ببینید و مدرک تخصصی آن دوره را برای ورود به بازار کار دریافت کنید. این آموزشگاه دارای فعالیت ۱۶ ساله می‌باشد و کارآموزان و هنرجویان متخصصی را در این زمینه آموزش داده و وارد بازار کار کرده است. علاقه‌مندان به هنر آرایشگری می‌توانند از دوره‌های عالی و مفید این آموزشگاه به نحو احسن استفاده کنند.

سوالات متداول

معرفی دوره لایرینگ و کوتاهی تحت زاویه

کوتاهی مو یا کوپ یکی از لاین‌های اساسی آرایشگری مردانه است که حدود نود درصد مشتریانی که به آرایشگاه مراجعه می‌کنند، خواستار کوتاهی مو هستند. از این رو آموزشگاه رویش هنر تصمیم گرفته است که دوره‌ای تخصصی برای کوتاهی مو با عنوان لایرینگ و کوتاهی تحت زاویه را برگزار نماید. در این دوره تمامی تکنیک‌های کوتاهی برای موی بلند و نیمه بلند آقایان آموزش داده می‌شود که با استفاده از این تکنیک‌ها، پیاده‌سازی انواع مدل کوپ طبق خواسته مشتری انجام می‌گیرد.

هزینه دوره لایرینگ کوتاهی تحت زاویه

هنرجویان می‌توانند با مبلغ ۴۵۰۰۰۰۰ تومان در دوره موردنظر شرکت کنند. با توجه به مناسب بودن هزینه دوره، مدیریت آموزشگاه رویش هنر نیز شرایط پرداخت اقساطی نیز برای آن درنظر گرفته است که هنرجویان مشتاق بتوانند با بهترین شرایط در این دوره شرکت کنند. با تعیین سه قسط که دارای مبالغ و زمان سررسید یکسان می‌باشند، پرداخت قسطی انجام می‌گیرد.

نحوه ثبت نام در دوره لایرینگ کوتاهی تحت زاویه

با تماس تلفنی با آموزشگاه رویش هنر، می‌توانید از ساعات جلسات این دوره اطلاع حاصل کرده و ثبت نام خود را انجام دهید. متقاضیان از ساعات ۹ تا ۱۹ روز‌های شنبه تا پنج شنبه می‌توانند تماس برقرار نمایند.

مدارک بین المللی فنی حرفه ای

در این دوره نیز طبق دوره‌های آموزشی دیگر آموزشگاه، می‌توان مدرک رسمی بین‌المللی فنی حرفه‌ای را بعد از انجام آزمون دریافت کرد. با این مدرک می‌توان مجوز کار رسمی از ۸۴ کشور را دریافت و شروع به کار کرد.

 

طول دوره لایرینگ و کوتاهی تحت زاویه

این دوره به مدت دو ماه با جلسات روزانه برگزار می‌شود که هر جلسه به مدت دو ساعت به طول میانجامد. دوره فشرده لایرینگ نیز برای هنرجویان مشتاق درنظر گرفته شده است که به مدت یک ماه با طول جلسات چهار ساعته به صورت روزانه برپا می‌گردد.

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در دوره

افرادی که آرایشگر می‌باشند و تجربه آرایشگری در سطح دو را دارا هستند می‌توانند به راحتی در این دوره شرکت کنند و از بهترین تکنیک‌های این دوره برای کوتاهی مو آگاهی پیدا کنند.

نتایج شرکت در دوره لایرینگ و کوتاهی تحت زاویه

هنرجویانی که در این دوره شرکت می‌کنند با آخرین روش و تکنیک‌های جهانی کوتاهی مو آشنا می‌شوند و به صورت تخصصی نحوه استفاده از آن‌ها را فارغ از نوع مو و میزان اندازه آن، یاد می‌گیرند. این کار باعث می‌شود تا تخصص یاد گرفته شده در خارج از کشور برای هنرجویان مورد استفاده قرار بگیرد و به راحتی بتوانند یک آرایشگر حرفه‌ای در زمینه کوپ شوند. نتیجه‌ای که تکنیک لایرینگ برای کوتاهی مو می‌گذارد، مطمئناً مشتریان آرایشگران داخل ایران را چندین برابر خواهد کرد.