مقالات

مدل مو شلخته مردانه

مو شلخته مردانه
1/5 - (1 امتیاز)

اگر به دنبال انتخاب یک مدل موی ساده و شیک هستید که در کوتاه‌ترین زمان آماده شود، مدل مو شلخته کوتاه را به شما پیشنهاد می کنیم. با انتخاب این مدل، حتی بعد از بیدار شدن از خواب ظاهری آراسته دارید. یک مدل جذاب که در کنار سادگی بسیار زیبا است. برای آرایش موهای خود در چنین حالتی تنها به مقدار کمی مواد حالت دهنده نیاز دارید. اگر می‌خواهید با انواع مدل موهای شلخته آشنا شوید و بدانید کدام حالت با چهره شما تناسب دارد، موارد زیر برای شما مفید خواهد بود.همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله جدیدترین مدل مو پسرانه را ببینید و با انواع مدل مو مردانه جدید آشنا شوید. برای یادگیری کوتاهی حرفه ای و  کوتاهی مقدماتی مو مردانه به آرایشگاه آرایشگری مردانه رویش هنر مراجعه کنید.

اموزشگاه ارایشگری مردانه

بهترین مدل موی نا‌مرتب مردانه

در اموزش مدل مو بهم ریخته پسرانه به شما می‌گوییم مدل شلخته برای آن‌دسته از آقایان مناسب است که به یک اصلاح ماندگار و بی‌نیاز از نگهداری مداوم علاقه دارند. این مدل مو برای انواع موهای نازک، موج‌دار، فر و ضخیم کاربرد دارد. نگهدارنده‌های گچی و مومی بهترین گزینه برای حالت‌دهی و فیکس کردن موهای شلخته هستند. این نگه‌دارنده‌ها برای مدت طولانی فرم و حالت موهای شما را حفظ می‌کند. بهترین مدل‌های شلخته مردانه شامل موارد زیر است:

مدل موی شلخته کوتاه SHORT MESSY HAIR

این مدل برای افرادی با موهای کوتاه مناسب‌تر است. بعد از اتمام آماده‌سازی مو، برای حالت‌دهی می‌توانید از وکس یا مواد مات‌کننده استفاده کنید. این مدل مو برای صورت های لاغر، کوچک و کشیده بهترین انتخاب خواهد بود. مشاهده جدیدترین مدل مو  کوتاه پسرانه

مدل مو شلخته کوتاه

مدل موی شلخته برای موهای بلند LONG LENGTH MESSY HAIR

برخی افراد به اشتباه تصور می‌کنند انتخاب مدل شلخته برای موهای بلند مناسب نیست. اما موهای بلند و شلخته به رسیدگی بیشتری نیاز دارند‌. برای محافظت از موهای خود در چنین حالتی، ابتدا آن‌ها را مرطوب کرده و کمی نمک دریا روی آن اسپری کنید.

 

مدل مو بلند شلخته مردان

مدل شلخته برای موهای فردار  MESSY CURLY HAIR

مدل شلخته برای موهای فر بسیار جالب است. با انتخاب مدل موی شلخته فر، ظاهری مانند یک موج سوار ماهر خواهید داشت. برای اینکه موهای شما حالت زیباتری داشته باشد، ابتدا موها را مرطوب کرده سپس به کمک کمی موس مو، آن‌ها را حالت دهید.

حتما بخوانید:
نحوه نگهداری از ماشین اصلاح

مدل مو فردار شلخته مردانه

مدل موی شلخته برای موهای موج دار MESSY WAVY HAIR

اگر بخواهید ظاهری شیک اما نامرتب داشته باشید، کار شما چندان ساده نیست. برای انتخاب مدل موی شلخته باید به مدل مو و نوع صورت خود دقت کنید. برای موهای موج‌دار و شلخته باید در گام اول، موهای خود را مرطوب کنید. سپس، مقداری نمک دریا روی آن اسپری کردن و از موس کمک بگیرید. حالا با استفاده از یک شانه یا برس مناسب چندین مرتبه، دسته موها را شانه کنید تا به فرم دلخواه برسد.

مدل موی نامرتب برای موهای موج‌دار

مدل شلخته برای موهای ضخیم MESSY HAIRSTYLE FOR THICK HAIR

موهای ضخیم در مقایسه با سایر مدل های مو ظاهر پر و متراکم‌تری دارند. برای حالت‌دهی به آن‌ها در استفاده از محصولات بهداشتی زیاده‌روی نکنید. برای حالت‌دهی موهای ضخیم و شلخته باید وکس یا کرم مو را به انتها و وسط تارها بمالید. سپس، به کمک برس مناسب، موها را به حالت دلخواه برسانید. برای اینکه به موهای شما آسیبی نرسد، استفاده از محصولات سبک را در اولویت قرار دهید.

مدل موی نامرتب برای موهای ضخیم

مدل شلخته برای موهای صاف MESSY STRAIGHT HAIR

موی صاف در مقایسه با سایر مدل‌های مو حالت‌پذیری کمتری دارد. برای اینکه ظاهری شیک و نامرتب داشته باشید، یک ژل مناسب تهیه کنید. مقدار کافی از این ژل را برداشته و به تمام قسمت‌های موی خود بمالید. حالا، موی خود را در جهت های مختلف مالش دهید. اگر موی صاف شما بلند است، بعد از اتمام حمام، نمک دریا روی آن اسپری کنید.

مدل موی نامرتب برای موهای صاف

مدل موی شلخته فرینج

با این مدل، چندین لایه به موهای شما اضافه می‌شود. با بلند کردن فرینج و ایجاد ظاهر نامرتب در موها حجم آن‌ها بیشتر خواهد شد. با اموزش مدل مو بهم ریخته پسرانه یاد می‌گیرید برای تکمیل زیبایی موهایتان از وکس یا مواد مات‌کننده استفاده کنید. توصیه ما این است که فرینج‌ها را به طرفین سر بکشید تا حالتی هلالی داشته باشند. با این کار، گونه‌های شما زیباتر دیده می‌‌شود.

مدل شلخته کرک MESSY SHAGGY HAIR

این مدل مو از آن‌دسته‌هایی است که به همه چهره‌ها و استایل‌ها نمی‌آید. اگر موی شما بلند است این مدل را امتحان کنید. زیبایی مدل شلخته کرکی این است که موهای شما در حالت باز و بسته زیبا به نظر می‌رسد.

مدل موی نامرتب برای موهای کُرک

مدل موی شلخته پمپادور  MESSY POMPADOUR

اگر به سبک و استایل کلاسیک علاقه دارید حتما از این مدل مو لذت خواهید برد. با انتخاب این مدل، به‌محض ورود به هر محفلی چشم‌ها را به خود خیره می‌کنید. در اموزش مدل مو بهم ریخته پسرانه به شما می‌گوییم باید بعد از اینکه حجم زیادی ژل یا کرم مو استفاده کردید، موی خود را شانه بزنید. فراموش نکنید که قسمت جلوی موی شما باید حالتی کوئیف‌مانند و ضخیم داشته باشد.

حتما بخوانید:
انواع مدل بازکات مردانه و پسرانه

مدل موی نامرتب پمپادور

مدل موی شلخته اسپایکی

اگر موهای شما پر و نسبتا بلند است، مدل شلخته اسپایکی زیبایی آن‌ها را بیشتر می‌کند. در چنین حالتی، برای بالا نگه داشتن موها به محصولات قوی‌تر نیاز دارید. برای اینکه مدل موی شما جذاب‌تر به نظر برسد اسپایک‌ها نباید منظم باشند. معرفی مدل مو اسپایکی مردانه را ببینید.

مدل موهای نامرتب اسپایکی

مدل شلخته بروفلو

این مدل مو بسیار ساده اما شیک است. ابتدا موهای خود را کنی نم‌دار کنید. در مرحله بعد، به کمک یک شانه مناسب آن‌ها را پشت گوش خود بزنید. اگر جلوی موی شما بلندتر از سایر قسمت ها است برای حالت‌دهی آن از یک ژل سبک استفاده کنید. ژل را به تمام قسمت‌های مو بزنید و به سمت عقب بکشید.

مدل شلخته کروکات

برای این مدل، باید دو طرف سر خود را کوتاه کرده و موی قسمت بالای سر بلندتر باشد. بعد از اتمام مرحله اصلاح، برای اینکه ظاهری نامرتب داشته باشید به محصولات بهداشتی نیاز دارید. مقدار کافی از این مواد را به مو بزنید و آن را به‌هم بریزید.

مدل شلخته هارت پارت

برش‌های مو در این مدل بسیار شدید است؛ زیرا، در این تکنیک برای ایجاد تفاوت در قسمت‌های مختلف مو از تیغ استفاده می‌شود. در مدل هارت پارت ابتدا به کمک یک محصول مناسب موهای خود را به دو بخش تقسیم کنید. سپس هر قسمت را کنی به‌هم بریزید. البته، نامرتب بودن موها در این مدل نسبتا آرام است.

مدل شلخته فید

در این مدل مو می‌توانید با اضافه کردن قسمت بالای سر به بخش فید، ظاهری زیبا اما ساده ایجاد کنید. این مدل مو شلخته مجلسی، کوتاه بسیار شیک بوده و افرادی ک سر کوچکی دارند مناسب‌تر خواهد بود. برای مدل دادن موی شلخته فید باید بر قسمت جلویی سر خود متمرکز شوید؛ زیرا، کناره‌ها و پشت سر اهمیت کمی دارند.

مدل شلخته پریشان

با مدل موی پریشانی قیافه شما شبیه وقتی می‌شود که در معرض باد بوده‌اید. با مدل شلخته پریشان به ببینده القا می‌کنید علی‌رغم اینکه به ظاهر خود بی‌توجه هستید بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسید. اگر موهای شما کمی بلندتر از حالت نرمال است، ابتدا آن‌ها را نم‌دار کرده و به کم نوک انگشت، موها را به سمت عقب سر خود بکشید.

مدل شلخته خیس

امکان اینکه بتوانید موهای خود را برای مدت طولانی خیس نگه دارید، غیر‌ممکن است. با‌این‌حال، می‌توانید از ژل یا محصولات مشابه برای ایجاد حالت خیسی روی موهای خود استفاده کنید. برای افزایش زیبایی موها در این حالت از آرایشگر خود بخواهید که لایه‌هایی به موهای بالای سرتان اضافه کند. این رپش، به قاب کردن صورت و افزایش زیبایی‌های شما کمک می‌کند.

حتما بخوانید:
گیاهان دارویی برای پرپشت شدن مو و افزایش رشد مو

مدل شلخته برای موهای نازک

اگر موی شما نازک و کوتاه است، مدل مو شلخته کوتاه بهترین انتخاب برای شما است. برای این مدل باید به کمک محصولات مناسب، آن قسمت از موها که پوشانندگی کمتری دارند را به‌هم بریزید. بعد به کمک دست حجم موی جلوی سر خود را بیشتر کنید.

مدل شلخته گرانجی

گرانج‌ها به‌مرور باز می‌شود، برای حفظ چنین حالتی روی موهایتان چند راه مختلف وجود دارد. این مدل نامرتب از نظر ظاهری بسیار شیک است. سعی کنید به کمک محصولات بهداشتی مناسب موهای خود را در جهت‌های مختلف نگه دارید.

مدل شلخته حجیم

افرادی که موهای پرپشت و حجیم دارند، برای حالت‌دهی آن با مشکل کمتری روبرو می‌شوند. ابتدا حجم موهای دو طرف سر خود را تا حدودی کم کنید، افزایش موهای بالای سر به زیبایی بیشتر مدل شلخته حجیم کمک می‌کند. از سشوار برای افزایش حجم موها در قسمت بالای سر خود کمک بگیرید. سپس، به کمک مقدار کافی وکس و کرم، موها را در جای خود نگه دارید.

مدل موی شلخته کامب اور

این مدل مو شلخته کوتاه برای مردان علاقه‌مند به استایل کلاسیک مناسب خواهد بود. اگر صورت شما بسیار مردانه است مدل کامب اور زیبایی ظاهری شما را بیشتر می‌کند. برای این مدل به محصولت بهداشتی مانند وکس ی رم مو و یک شانه مناسب نیاز دارید. توصیه ما این است برای فرم‌دهی موها که زیاد سخت‌گیر نباشید.

جمع بندی

مدل شلخته برای افرادی مناسب است که به ظاهر ساده و زیبا علاقه دارند. تنوع بالای این مدل مو باعث‌شده که اغلب آقایان بتوانند از مدل مو شلخته استفاده کنند. با توجه به اینکه نوع و میزان ضخامت مو در افراد مختلف با هم فرق دارد، انتخاب یک مدل مو که با اغلب چهره‌ها تناسب داشته باشد، دشوار است. برای اینکه مدل موی شلخته زیبایی چهره شما را بیشتر کند، ابتدا نوع موهای خود را بشناسید. سپس، مدلی که با فرم چهره شما تناسب بیشتری دارد انتخاب کنید.

سوالات متداول

برای مدل مو شلخته مردانه باید چکار کنیم؟

آماده‌سازی موی شلخته سخت و پیچیده نیست، کافی است مقدار کافی از محصولات حالت‌دهنده و بهداشتی به موی خود بزنید و به کمک برس یا شانه آن‌ها حالت دهید.

در انتخاب مدل موی شلخته به چه مواردی دقت کنیم؟

ابتدا جنس و مدل موی خود را تعیین کنید. سپس، به درک درستی از چهره خود برسید. در نهایت، مدلی انتخاب کنید که با چهره شما تناسب بیشتری داشته باشد.

مدل موی شلخته برای چه محیط‌هایی مناسب است؟

تنوع بسیار زیاد مدل موی شلخته باعث‌شده که بتوانید از این مدل برای حضور در محیط‌های مختلف استفاده کنید.

منابع:

۱ دیدگاه در “مدل مو شلخته مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *