دوره تخصصی آموزش گریم داماد (متعادل سازی صورت مردانه)

آموزشگاه آرایشگری مردانه رویش هنر ارائه میکند:

دوره آموزش گریم داماد یا متعادل‌ سازی چهره مردانه آموزشگاه آرایشگری رویش هنر دوره‌ای است که در آن گریمور بتواند از عهده شناسایی ساختمان پوست، استفاده از علم نور در هماهنگ‌سازی چهره، آماده کردن محیط و ابزار و مواد مورد نیاز، آماده‌سازی پوست صورت و گردن، هماهنگ کردن اجزا چهره با استفاده از تکنیک سایه و روشن، پاک کردن مواد از روی چهره و پیشگیری از حوادث و خطرات احتمالی برآید.

سر فصل دروس آموزش تخصصی گریم داماد

دوره گریم داماد در آموزشگاه رویش هنر، یک دوره کامل و تخصصی است که نظیر آن را در کمتر آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه تهران مشاهده خواهید کرد. در این دوره صفر تا صد نکات پوستی آموزش داده می‌شود که علاوه بر زیبایی چهره، تأثیر بسزایی در احیای پوست مشتری و سلامت آن نیز دارد و هیچ ریسکی برای پوست صورت مشتری به وجود نمی‌آورد. در این دوره سرفصل‌ها به قرار زیر می‌باشند:

  • نحوه بکارگیری ضوابط ایمنی و بهداشت کار در محیط کارگریم
  • آموزش نحوه آماده کردن محیط و ابزار کارگریم
  • آموزش آماده سازی پوست صورت و گردن قبل از گریم
  • آموزش فن زدن چهره در گریم
  • آموزش هماهنگ کردن اجزای چهره با تکنیک سایه روشن
  • رتوش انواع بینی و لب
  • رتوش کبودی زیر چشم ،ماه گرفتگی و کار با کانسیلر ها...
  • رتوش پیشانی وگونه..
  • آموزش تبدیل چهره های نامتعادل به چهره متعادل
  • آلودگی زدایی محیط ، حفاظت و بهداشت فردی
  • رتوش فرم های چشم و ابرو
  • آموزش فیکس کردن مواد بر روی چهره

گالری تصاویر

rooyeshhonarr
rooyesh honar
rooyesh
rooyyesh

در انتهای دوره گریم چهره مردانه چه مهارت هایی کسب می‌کنید؟

در انتهای این دوره هنرجو می‌تواند، چهره مشتری را با اگاهی از ایده آل‌های چهره مقایسه کند و برای رتوش نقاط ضعف چهره اقدام کند.

مرحله زیر سازی گریم داماد

  • بستن منافذ
  • کار با کانسیلرها
  • کار با انواع فن ها و پوشش دهنده ها

این آیتم بسیار مهم است. در این مرحله اگر منافذ خوب بسته نشود در اثر تعرق گریم جم می شود.

در مرحله بعدی دستو پنجه نرم کردن با رنگهای ناخواسته پوست است .مثل : کبودی زیر چشم، کک و مک، جای جوش ، قرمزی ، التهاب پوست یا فشار خون و...

که باید در گریم از بین برود تا پوستی یک دست داشته باشیم

در مرحله بعد تنظیم رنگ پوست است که با فن های مناسب با جنس پوست این کار انجام می شود.

سایه کاری گریم داماد

در گریم با استفاده از سایه ها میتوان ایجاد فرورفتگی و برجستگی کرد.
برای رتوش بینی بلند ،بینی کوتاه ، بینی پهن ،بینی با پره های بزرگ و کوچک ،رتوش بینی سر بالا یا افتاده و...
زاویه سازی ارواره و فک
گونه گذاری
تنزیم رنگ لب و قرینه سازی لب بالا و پاین
رتوش فرم چشم به هم نزدیک ، با فاصله‌ ،گرفتن پف چشم، افتادگی چشم ، تنظیم فاصله چشم و ابرو، طراحی ابرو و...
رتوش پیشانی بلدو کوتاه ، پهن و جم ،پیشانی فرورفته و بیرون زده و...
اشاره کرد که با شرکت در کلاسهای گریم متعادل ساز چهره ،میتوانید به این اطلاعات دست پیدا کنید

خط چشم و تاپیک در گریم داماد

در این مرحله کاراموز با استفاده از سلبری و مداد میتواند با کشیدن یا طراحی تار مو ،قسمت های خالی ابرو ، ریش، خط ریش و مژه را پر کند و برای پر کردن مو از تاپیم استفاده کرد.

توضیحات سرفصل های دوره گریم

نحوه بکارگیری ضوابط ایمنی و بهداشت کار در محیط کار گریم

در درجه اول برای داشتن یک گریم اصولی مردانه، لازم است که محیط کار دارای شرایط خاصی باشد. بهداشت محیط در کنار نورپردازی عالی یکی از مهمترین بخش‌های این کار می‌باشد که کیفیت و خروجی کار با افزایش می‌دهد. در این سرفصل اقدامات لازم برای آغاز کار متعادل‌سازی چهره بیان می‌شود و مقررات خاصی که برای این خدمات تعیین شده است معرفی می‌گردد.

آموزش نحوه آماده کردن محیط و ابزار کار گریم

در محیط کار گریم، لازم است ابزار‌ها و لوازمی برای فعالیت استفاده شود که نبود آن‌ها، مانع از یک گریم اصولی می‌شود. بنابراین ابزار و لوازم لازم برای متعادل‌سازی چهره معرفی می‌شود و کار با ابزار تخصصی نیز به صورت حرفه‌ای آموزش داده می‌شود.

آموزش آماده سازی پوست صورت و گردن قبل از گریم

پوست صورت از مهمترین اعضا در گریم می‌باشد که باید بدون نقص باشد و قبل از کار با روش‌های مختلف، عمل فیشیال روی آن انجام شود تا طراوت لازم را برای پذیرش مواد آرایشی و گریم داشته باشد. در این سرفصل نحوه آماده‌سازی پوست صورت و گردن آموزش داده می‌شود. آبرسانی و فیشیال از مهمترین بخش‌های این سرفصل می‌باشد.

در فیشیال، بستن منافذ پوست صورت انجام می‌گیرد که یکی از پیش نیاز‌های گریم می‌باشد و ماندگاری گریم را با کیفیت بالا در مدت زمان طولانی‌تر افزایش می‌دهد و مانع از تعریق و ریزش مواد گریم از صورت می‌شود.

آلودگی زدایی محیط، حفاظت و بهداشت فردی

برای داشتن یک گریم تمیز و باکیفیت، لازم است که مواد و ابزاری که با آن کار می‌شود، از بهداشت بالایی برخوردار باشد و به صورت تخصصی مورد شستشو و پاکسازی قرار بگیرد. عدم رعایت بهداشت فردی و کاری در انجام خدمات گریم، می‌تواند مشکلاتی را برای کیفیت گریم و همچنین پوست مشتری به وجود بیاورد. راهکار‌های مهم برای بهداشت محیط کار و... در این سرفصل بیان می‌گردد.

 

آموزش فن زدن چهره در گریم

در این سرفصل با استفاده از تکنیک‌های خاص و مواد گریم، متعادل‌سازی چهره با بهترین کیفیت انجام می‌گیرد افراد می‌توانند در این سرفصل از روش‌های مختلف گریم آگاه شوند و براساس نوع پوست و چهره فرد، یکی از روش‌ها را برای گریم انتخاب و اجرا کنند. آموزش انواع فن گریم با استفاده از پوشش دهنده‌های خاص، به صورت کامل در این دوره انجام می‌گیرد.

آموزش هماهنگ کردن اجزای چهره با تکنیک سایه روشن

استفاده از کانتور و کانسیلر، مهمترین بخش در گریم می‌باشد که به وسیله آن می‌تواند نقاط برجسته اعضای صورت را هموار کرد و نقاط فرورفته را پرتر نمود. تکنیک سایه روشن در گریم مردانه اهمیت زیادی دارد و نقص‌های بسیاری با استفاده از این مورد در گریم رفع می‌شود. تکنیک‌های مختلف سایه روشن برای قرینه سازی اعضای چهره در این سرفصل آموزش داده می‌شود.

روتوش انواع بینی و لب

در این سرفصل، می‌توان مشکلات مختلف بینی افراد نظیر قوز بینی، پهنی بیش از حد، درازی بینی و... را به وسیله مواد گریم، روتوش کرد و فرم بینی متعادل را برای چهره فرد ایجاد نمود.

10
10
روتوش فرم های چشم و ابرو

در درجه اول برای داشتن یک گریم اصولی مردانه، لازم است که محیط کار دارای شرایط خاصی باشد. بهداشت محیط در کنار نورپردازی عالی یکی از مهمترین بخش‌های این کار می‌باشد که کیفیت و خروجی کار با افزایش می‌دهد. در این سرفصل اقدامات لازم برای آغاز کار متعادل‌سازی چهره بیان می‌شود و مقررات خاصی که برای این خدمات تعیین شده است معرفی می‌گردد.

روتوش کبودی زیر چشم، ماه گرفتگی و کار با کانسیلر‌ها...

در محیط کار گریم، لازم است ابزار‌ها و لوازمی برای فعالیت استفاده شود که نبود آن‌ها، مانع از یک گریم اصولی می‌شود. بنابراین ابزار و لوازم لازم برای متعادل‌سازی چهره معرفی می‌شود و کار با ابزار تخصصی نیز به صورت حرفه‌ای آموزش داده می‌شود.

روتوش پیشانی و گونه

از اعضای دیگر چهره که در متعادل‌سازی به آن پرداخته می‌شود، پیشانی و گونه می‌باشد که با استفاده از کانسیلر و انواع کانتور‌ها، متناسب با چهره خود مشتری، متعادل می‌شوند که با تکنیک‌های مختلفی که در این دوره ارائه می‌شود، می‌توان این کار را انجام داد.

آموزش تبدیل چهره های نامتعادل به چهره متعادل

چهره‌های نامتعادل که دارای نقص‌های برجسته‌ای هستند، باید با استفاده از تکنیک‌های تخصصی گریم رفع شوند. چهره‌های نامتعادل دارای نقص‌های بزرگ مانند بینی کج، افتادگی پلک در یک چشم و... می‌باشند که در دوره گریم داماد، کار کردن با این چهره‌ها به آسانی آموزش داده می‌شود.

 

آموزش فیکس کردن مواد بر روی چهره

در این سرفصل با استفاده از تکنیک‌های خاص و مواد گریم، متعادل‌سازی چهره با بهترین کیفیت انجام می‌گیرد افراد می‌توانند در این سرفصل از روش‌های مختلف گریم آگاه شوند و براساس نوع پوست و چهره فرد، یکی از روش‌ها را برای گریم انتخاب و اجرا کنند. آموزش انواع فن گریم با استفاده از پوشش دهنده‌های خاص، به صورت کامل در این دوره انجام می‌گیرد.

آموزش هماهنگ کردن اجزای چهره با تکنیک سایه روشن

از مراحل مهم گریم مردانه، نحوه ثابت و فیکس کردن مواد گریم روی پوست می‌باشد. این مرحله بسیار مهم می‌باشد و می‌تواند کیفیت کار آرایشگر را نشان دهد. این کار برای افزایش ماندگاری گریم انجام می‌شود تا حدود ۱۲ تا ۲۴ ساعت گریم موردنظر روی پوست بدون آسیب زدن به آن، باقی بماند. روش‌های مختلف فیکس کردن گریم روی پوست در این دوره گنجانده شده است.

آموزش پاک کردن مواد گریم از روی چهره

در آخر، باید آرایشگر نحوه پاک کردن اصولی گریم از پوست را آموزش دهد تا آسیبی در این مرحله به پوست مشتری وارد نشود. این مرحله نهایی از گریم نیز در دوره گریم داماد به طور کامل آموزش داده می‌شود.

معرفی آموزشگاه آرایشی مردانه رویش هنر

آموزشگاه رویش هنر با ۱۶ سال سابقه فعالیت در زمینه آرایشگری و آموزش آرایشگری مردانه، هنرجویان بسیار زیادی را در سطح حرفه‌ای به بازار کار وارد کرده است. این آموزشگاه دارای سه اساتید حرفه‌ای در سطح گریم و مو می‌باشد که تمامی لاین‌های آرایشگری مخصوص آقایان را در سطح حرفه‌ای آموزش می‌دهند.

سوالات متداول

معرفی دوره گریم داماد

گریم داماد یکی از خدمات حرفه‌ای است که آرایشگران حرفه‌ای ارائه می‌دهند. این خدمات که برای متعادل‌سازی چهره داماد درنظر گرفته شده است بسیار تخصصی می‌باشد و فعالیت چندین ساعته را می‌طلبد. هنرجویان و آرایشگرانی که برای ارتقای سطح، می‌خواهند در دوره متعادل‌سازی چهره در آموزشگاه رویش هنر شرکت کنند، می‌توانند با مناسب‌ترین هزینه، در جلسات عالی این دوره که با اساتید گریمور حرفه‌ای برگزار می‌شود، ثبت نام نمایند.

هزینه دوره گریم داماد

در دوره گریم داماد، هزینه ۴۵۰۰۰۰۰ تومان درنظر گرفته شده است که با توجه به تعداد جلسات و سرفصل‌های این دوره، بسیار مناسب می‌باشد. اساتید برای آموزش هر فصل این دوره، از تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند که کاملاً مدرن می‌باشد و نتیجه‌ای ارزشمند را دارا است. هنرجویان برای شرکت در این دوره، می‌توانند هزینه را به صورت اقساط نیز پرداخت نمایند که در سه قسط قابل تسویه می‌باشد. البته مبالغ و زمان تسویه قسط‌ها باید یکسان باشند.

نحوه ثبت نام دوره گریم داماد

برای ثبت نام در دوره متعادل‌سازی چهره مردانه آموزشگاه رویش هنر می‌توانید روز‌های شنبه تا پنج شنبه از ساعات ۹ تا ۱۹ با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری را درباره این دوره بدست بیاورید.

مدارک بین المللی فنی حرفه ای

در آموزشگاه رویش هنر، هدف اساتید و مدیریت مجموعه، آموزش دادن یک حرفه درآمد‌زا برای هنرجویان می‌باشد. از این رو آموزش‌های ارائه شده در این آموزشگاه، برای هدایت هنرجویان به بازار کار متمرکز است. از این رو بعد از اتمام دوره، ارائه مدرک بین‌المللی فنی حرفه‌ای برای تمام هنرجویان انجام می‌شود که از مدرک موردنظر در ایران و ۸۴ کشور دنیا برای کار مجوزدار استفاده نمایند.

 

طول دوره گریم داماد

دوره متعادل‌سازی چهره یک دوره دو ماهه می‌باشد که جلسات آن هر روز برگزار می‌شود. کلاس دو ساعته برای جلسات هر روزه درنظر گرفته شده است. البته کلاس یک ماهه نیز برای این دوره برگزار می‌شود که مدت زمان طول جلسات آن بیشتر بوده و روزانه چهار ساعت می‌باشد. افراد می‌توانند به صورت خصوصی و تک نفره نیز در دوره گریم شرکت نمایند که برای هماهنگی باید با مدیریت مجموعه صحبت شود.

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در دوره

برای یادگیری گریم داماد و متعادل‌سازی چهره، نیازی به شرکت در دوره‌های آموزشی مبتدی و حرفه‌ای مراقبت زیبایی مردانه نمی‌باشد. چون این دوره، متمرکز بر چهره می‌باشد و آموزش‌ها از گریم پایه انجام می‌شود. از این رو محدودیتی سنی و شرایط مختلف برای شرکت در این کلاس وجود ندارد.