آموزش آرایشگری مردانه, مقالات

شخصیت‌ شناسی از روی مدل موی مردان

شخصیت مردان از روی مدل مو
Rate this post

مدل مو بخشی از شخصیت‌شناسی است که با توجه به مدل موهای مختلف می‌توان طرز فکر و نوع رفتار افراد را تشخیص داد. پس نه تنها از نظر ظاهری ویژگی‌های صورت را نشان می‌دهد؛ بلکه مدل مدل موهایتان در مورد شخصیت شما اطلاعات زیادی را در اختیار دیگران قرار می‌دهد. در هر صورت خوب یا بد‌بودن مدل مو مردان نمی‌تواند از قضاوت فرار کند؛ زیرا نشان‌دهنده شخصیت یک مرد است. در آموزشگاه آرایشگری مردانه رویش هنر می‌خواهیم شخصیت آقایان را مطابق با مدل موهایشان بررسی کنیم. برای دیدن جدیدترین مدل مو پسرانه و مردانه 2024 را اینجا ببینید. اگر دوست دارید انواع کوتاهی مو را آموزش ببینید می توانید در دوره کوتاهی مو پیشرفته ثبت نام کنید.

اموزشگاه ارایشگری مردانه

 

مدل موی کوتاه و مرتب

کمترین جلب توجه را موی کوتاه و مرتب دارد که اکثر مردان این مدل مو را ترجیه می‌دهند. مدل موی کوتاه و مرتب به‌دلیل این نیست که مرد شخصیت منحصر به فردی ندارد اما به احتمال زیاد نشان می‌دهد که نمی‌خواهد در میان مردم متمایز باشد. آدم‌های محافظه‌کاری هستند. با محیط اطرافشان خود را تطبیق می‌دهند. موهای بیش از حد کوتاه می‌تواند تمایل افراد به ورزش‌کردن و کارهای نظامی را نشان دهد.

مدل موی کوتاه

 

بیشتر بخوانید : مدل مو برای صورت کشیده و لاغر مردانه

 

مدل موی آشفته و نامرتب

که در واقع به این مدل مو ژولیده نیز گفته می‌شود. این افراد ظاهرشان طوری است که انگار تازه از خواب بیدار شده‌اند. این اشخاص این تصور را ایجاد می‌کنند که علاقه‌ای به مدل موی مرتب ندارند اما دوست دارند جذاب و زیبا دیده شوند که اغلب این مدل مو با ته‌ریش هماهنگ می‌شود.

حتما بخوانید:
مدل مو مردانه و پسرانه در سال 2024

 

مدل مو شلخته

مدل موی بلند و وحشی

این مردان نیازی به کوتاه‌کردن موهای خود و مرتب‌کردن آن نمی‌بینند و با آنچه که هستند به‌طور کامل احساس راحتی می‌کنند. این دسته از آقایان زیر بار فشارهای جامعه که دیکته می‌کند یک مرد چگونه ظاهر شود، نمی‌روند و خودشان را پذیرفته و دوست دارند. به‌عنوان مثال راک‌استارهای دهه ۱۹۷۰ که به‌خاطر موهایشان شناخته می‌شدند. این مردان با شخصیت‌های فانتزی در زندگی بسیار خلاق هستند.

 

مدل موی بلند وحشی

 

مدل موی اسپایکی

به این مدل مو تیغ‌تیغی هم می‌گویند که در سال‌های اخیر کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد اما دوباره در حال بازگشت است. هر چقدر تیغه موها بزرگتر و سفت‌تر باشند کمتر به تصور مردم اهمیت می‌دهند.

مرتبط بخوانید: مدل موی اسپایکی برای مردان

 

موی اسپایکی

مدل موی با طول متوسط و صاف

این مدل مو نشان‌دهنده مردی است با شخصیتی حساس، خلاق و هنری مثل یک موسیقی‌دان و یا هنرمند که ظاهر مهربانی به او می‌دهد. این مدل مو به راحتی در طول روز با انگشتان به عقب شانه می‌شود.

 

مدل موی به عقب شانه شده صاف و براق

این افراد عاشق ظریف بلندکردن موها هستند و و هرچه مو براق‌تر باشد، احتمال اینکه علاقه جدی به دوران گذشته داشته باشند بیشتر می‌شود. این افراد به مرتب نگه‌داشتن موها به شدت می‌بالند. این مدل مو که ظاهر چربی دارد از دهه ۱۹۵۰ نشئت می‌گیرد.

 

مدل موی به عقب شانه شده صاف و براق

 

مشاهده مدل مو رنگ شده مردانه در سال 2024

 

مدل موی فرق باز کرده و قدیمی

مردی با این مدل مو دل در گرو گذشته‌های دور خود دارد. این مدل مو بیشتر مختص مردانی سخت‌کوش، مصمم و هدفدار است. اغلب پر ادعا نیستند و بدون توقف، اهدافشان را دنبال می‌کنند. انسان‌های متعادلی هستند و از ویژگی‌های بارز آن‌ها می‌توان به قابل اطمینان بودن آن‌ها، هوشمند‌بودن، باادب و روراست بودن آن‌ها اشاره کرد‌. این افراد به‌طور معمول یک شانه همراه خود دارند و همیشه بلافاصله بعد از ورود به یه مکان به بهترین شکل ظاهر می‌شوند. اغلب شیک پوش هستند و قوانین آداب معاشرت را رعایت می‌کنند.

حتما بخوانید:
گریم داماد چیست؟

مدل موی فرق باز کرده و قدیمی

 

 

مردانی که اطراف موهای خود را کوتاه می‌کنند

این قبیل مردان بسیار حسود و باهوش هستند.

 

مدل موی کچل

این افراد به مدل‌های جدید اهمیت نمی‌دهند. بسیار وفادار و باهوش هستند و همیشه تصمیم درست می‌گیرند. این مدل مو توسط کسانی انتخاب می‌شود که بسیار دوراندیش، سخت و محکم هستند. بررسی‌ها نشان داده است که مردهایی که کم مو یا تاس هستند، معدود تارهای باقیمانده روی سر خود را با دقت و وسواس شانه می‌زنند. افرادی خودخواه هستند که نظرات دیگران را مهم می‌شمارند.

 

مدل مو کچل

 

مردانی که جلوی موهای خود را به سمت بالا درست می‌کنند

این مردان بسیار خیال‌پرداز هستند و از مرتب‌کردن موهای خود لذت می‌برند. این افراد دوست ‌دارند جلب توجه کنند. به این مدل مو، مدل چتری عمودی هم گفته می‌شود.

 

مردانی که موهای خود را از فرق کنار باز می‌کنند و یک طرف موهای آن‌ها بلندتر است

این مردان زندگی‌های معمولی دارند و بسیار احساساتی هستند که از نظر خانم‌ها این افراد بسیار جذاب هستند. ذات آن‌ها رمانتیک است و به خوبی می‌توانند زندگی را بازرسی کنند و هیچگاه تنها به فکر منافع خودشان نیستند.

 

مردانی که موهای خود را به صورت جمع در بالای سر می‌بندند

از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و از انتقاد هراسی ندارند. به هنرهای رزمی علاقه دارند و دارای شخصیت‌های جالبی هستند.

 

مدل مو بسته شده بالا مردان

مدل موی فرق کج به سمت راست

افرادی بسیار احساساتی هستند. دوست دارند از دیگران مراقبت کنند و تمام توان خود را به کار می‌گیرند. در صورتی که موفق نشوند، ضربه عاطفی بدی خواهند خورد. پرهیاهو، فعال و پرتحرک هستند .در خانه مثل یک بمب انرژی ظاهر خواهند شد.

 

مدل موی با فرق وسط نامرتب

از خود گذشته و فداکار هستند. خود را به‌طور کامل وقف کار و خانواده می‌کنند. شخصیتی انعطاف‌پذیر دارند.  با هر شرایطی خود را وفق می‌دهند و به دلیل شخصیت دوست داشتنی که دارند، دیگران را به سمت خود جلب می‌کنند. در پارک‌کردن خودرو به صورت موازی مشکل دارند اما در آواز‌خواندن دسته‌جمعی بسیار خوب عمل می‌کنند.

 

مدل موی با فرق وسط نامرتب

 

مدل موی بدون فرق سر

این افراد موی خود را به هیچ سمتی نمی‌برند. به‌طور معمول تکلیفشان با خودشان روشن است و می‌دانند چه می‌خواهند و چه باید بکنند. با دیگران فاصله خود را حفظ می‌کنند و درباره برنامه‌هایشان حرفی نمی‌زنند. خود را درگیر شایعات و خیال‌پردازی نمی‌کنند. ممکن است به یکباره از کار خود استعفا بدهند و به جزیره دور افتاده مهاجرت کنند؛ بنابراین افراد ریسک‌پذیری هستند.

حتما بخوانید:
ترفندهای برطرف کردن خارش ریش بلند

 

5

مدل موهای پشت گردن کوتاه

اغلب این مردان بسیار مغرور هستند که نشان‌دهنده جذابیت آن‌ها برای جلب توجه دیگران است. این دسته از آقایان، انسان‌های باهوش و شوخ‌طبعی هستند.

 

مدل موی محو

مخصوص کسانی است که خودباوری بالایی دارند و همیشه به‌روز هستند.

6

 

موی نیمه مصری یا جلو بلند و پشت کوتاه

افراد ساده و بی‌شیله پیله‌ای هستند. برای نظر دیگران اهمیت قائل نمی‌باشند و اجازه دخالت در کارشان را به دیگران نمی‌دهند. در زندگی به دیگران وابسته نیستند. روی خطی که در نظر دارند، با قدرت و استقلال حرکت می‌کنند.

 

مدل موی فرفری

افراد خلاق و روشنفکری هستند. به قضاوت‌های دیگران اهمیت نمی‌دهند و به روش خودشان زندگی می‌کنند. خیلی بلند‌پرواز هستند و موی فر خود را برگ برنده برای جلب توجه دیگران می‌دانند. برای دیدن مدل مو فر مردانه به مقاله مربوطه مراجعه شود.

 

مدل موی فر

مدل موی مجعد

این افراد علاقه دارند همیشه دوست داشتنی به نظر برسند. افراد زیبا و بی‌خیالی هستند که در کنار آن‌ها‌بودن سرگرم‌کننده و جذاب است. این مدل مو مخصوص آدم‌های مدرن است که خودشان دوست دارند بی‌همتا به نظر برسند. تصمیمات ناگهانی می‌گیرند؛ بنابراین برای ارتباط با آن‌ها باید محتاط عمل کرد. یک‌مرتبه کنترل همه‌چیز را در دست می‌گیرند، یک‌مرتبه هم رها می‌کنند.

 

موی مجعد مردان

مدل موی صاف

این افراد در زندگیشان یه خط ثابت انتخاب می‌کنند. از این شاخه به اون شاخه نمی‌پرند و یک شاخه را با جدیت ادامه می‌دهند. در کارشان متخصص هستند و از پس چالش‌های زندگی به خوبی برمی‌آیند. به عهد خود وفا می‌کنند و اگر مسئولیتی را به آن‌ها بسپارید، تمام تلاش خود را برای انجام‌دادن آن می‌کنند.پ

 

مدل مو صاف مردان

 

جمع‌بندی

همان‌طور که بیان شد، یکی از راه‌های پی‌بردن به شخصیت درونی افراد و به صورت خاص آقایان، مدل و حالت موی آن‌هاست. شما می‌توانید برای شناخت مردان به مدل مو‌هایشان دقت کنید. همچنین آقایان عزیز نیز می‌توانند باتوجه به شخصیتی که در خودشان می‌بینند، مدل موی خود را انتخاب کنند.

 

۱ دیدگاه در “شخصیت‌ شناسی از روی مدل موی مردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *