مقالات

مدل مو برای صورت لاغر و کشیده مردانه

مدل موی مناسب صورت های کشیده و لاغر آقایان
Rate this post
مدل مو می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر کلی شما داشته باشد. می تواند به برجسته کردن ویژگی های خاص صورت شما، متعادل کردن نسبت های صورت شما و حتی تغییر شکل ظاهری صورت شما کمک کند.
انتخاب مدل موی مناسب برای فرم صورت شما می تواند تفاوت زیادی در ظاهر شما ایجاد کند. با کمی آزمایش، می توانید مدل مویی را پیدا کنید که به شما کمک کند بهترین ویژگی های خود را برجسته کنید و ظاهری متناسب و زیبا داشته باشید. مدل مو می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر کلی افراد با صورت لاغر داشته باشد. انتخاب مدل مناسب می تواند به تعادل تناسبات صورت، پهن تر نشان دادن صورت و حتی برجسته کردن برخی از ویژگی ها کمک کند.اگر شما علاقه مند به ارایشگری هستید می توانید با شرکت در دوره کوتاهی مو مقدماتی و دوره کوتاهی مو حرفه ای در رویش هنر انواع کوتاهی مو برای صورت های مختلف را بیاموزید.
آرایشگاه ارایشگری مردانه رویش هنر

 تاثیرات مدل مو بر روی صورت های لاغر و کشیده

  • افزایش حجم: مدل موهایی که به طور طبیعی حجم دار هستند یا با تکنیک هایی مانند سشوار یا استفاده از محصولات حالت دهنده حجم دار می شوند، می توانند به پهن تر نشان دادن صورت های لاغر کمک کنند. مدل های لایه ای، مدل موی چتری و مدل موی پیکسلی نمونه هایی از مدل موهای حجیم هستند.
  • ایجاد تقارن:مدل موهایی که با تقارن بیشتری طراحی شده اند، می توانند به پهن تر نشان دادن صورت و متعادل کردن ویژگی های آن کمک کنند. فرق وسط، مدل موهای صاف و مدل موهای دم اسبی در وسط سر نمونه هایی از مدل موهای متقارن هستند.
  • کوتاه کردن موها:مدل موهای کوتاه می توانند به پهن تر نشان دادن صورت و برجسته کردن ویژگی های مانند چشم ها و لب ها کمک کنند.
حتما بخوانید:
نحوه نگهداری از ماشین اصلاح

بیشتر بخوانید: مدل مو برای موهای فر مردانه

برای آقایان با صورت های کشیده و لاغر، مدل موهای مختلفی وجود دارد که می تواند به تعادل چهره آنها کمک کند و ظاهری متناسب تر به آنها بدهد. در اینجا چند نمونه از بهترین مدل مو برای صورت لاغر و کشیده مردانه را به شما معرفی می کنیم.

مدل مو برای صورت لاغر و کشیده

مدل مو برای صورت کشیده مردانه

مدل مو برای صورت لاغر مردانه

3

4

5

6

7

8

9

10

نکاتی برای انتخاب مدل موی مناسب برای صورت لاغر و کشیده آقایان 

  • از مدل موهایی که موهای شما را به سمت بالا یا به عقب نگه می دارند، خودداری کنید، زیرا این کار می تواند صورت شما را کشیده تر نشان دهد.
  • به دنبال مدل موهایی باشید که به صورت شما حجم اضافه کنند.
  • از لایه ها و پف کردن موها برای ایجاد بعد و حجم استفاده کنید.
  • از مدل موهایی که صورت را کشیده تر نشان می دهند خودداری کنید: مدل موهایی که تمام موها را به سمت بالا یا عقب جمع می کنند، مانند مدل موی دم اسبی بلند یا تاپ کنات، می توانند صورت را کشیده تر نشان دهند.
  • از چتری های خیلی بلند یا خیلی کوتاه خودداری کنید، چتری های خیلی بلند می توانند صورت را لاغرتر نشان دهند، در حالی که چتری های خیلی کوتاه می توانند توجه را به پیشانی جلب کنند.
  • به موهای خود حالت دهید: حالت دادن به موها به روش های مختلف مانند فر کردن، موج دار کردن یا حجم دادن، می تواند به پهن تر نشان دادن صورت کمک کند.
  • با یک آرایشگر مشورت کنید تا به شما در انتخاب بهترین مدل مو برای فرم صورتتان کمک کند.
حتما بخوانید:
درآمد آرایشگری مردانه در سال 1403

به یاد داشته باشید که مهم ترین چیز این است که مدل مویی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *